onsdag den 22. maj 2013

Gem et lille smil til det bliver gråvejr


Ovenfor ser I kjolen som jeg syede i forbindelse med en optagelsesprøve. Til venstre ser I kære Sara og til højre mig selv med et knap så overskudsagtigt og afslappet smil som hende. Men det er vel også kjolen der er det vigtigste, ikke? ;-)

  

Her ses skjorten samt shortsene. Skjorten tog sååå lang tid at sy! Men den var det hele værd. Jeg ved ikke om man kan se det på billederne, men den er skåret meget lige og skifter i længden: kort foran så den lige dækker navlen (når man ikke strækker sig, som jeg gør på billedet), længere i siden og helt lang bagpå. 



Sidst, men ikke mindst, blusen/jakken/trøjen - whatever you call it - som er lavet af twill, læder og pels. Den var sjov at lave - meget anderledes end noget jeg har lavet før! Den hænger udstillet på min gine hjemme i stuen nu, og jeg bliver virkelig glad af at se på den, selvom jeg desværre fik afslag fra den uddannelse jeg søgte ind på, da jeg lavede den.

Nå, men nu hvor jeg har en hel fridag foran mig, og vejret er lidt trist og gråt, så synes jeg næsten, at jeg har fortjent en lille center-shoppingtur! Jeg mangler virkelig en army jakke, en cap og et par nye shorts. Det bliver farligt.... 

Som (den sjældne danske) overskrift siger: Gem et lille smil til det bliver gråvejr! Her får I mit:


//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar