fredag den 3. januar 2014

Sofa på budget

Så er nytåret veloverstået og jeg er som de fleste andre helt klar til at begynde på en frisk! Fik I nydt årets sidste fest?
Hvor manges nytårsforsæt er at tage kampen op imod sofaen, er den første luftforandring der skal til for mig simpelthen anskaffelsen af sådan én! Selvom jeg elsker mine FDB-babieser kærligheden til dem simpelthen ikke stor nok til at udfylde mit komfortbehov. Jeg har indset, at der i denne omgang desværre ikke bliver penge til blindt at vælge lige den sofa jeg drømmer om, men i stedet til en sofa på budget. Efter lang tids research har jeg da også fundet nogle rimlig eksemplariske sofaer en studerende kan betale, og valgene er blevet indskrænket til disse 6:


1. ILVA fumaine, find den HER - 2.999 kr 2. BILKA torino, find den HER - 2.900 kr 

3. IKEA karstad, find den HER - 2.499 kr. 4. IDEMØBLER oklahoma, find den HER - 2.999 kr. 

5. ILVA androrra, find den HER - 2.499 kr. 6. BILKA oregon, find den HER - 3.999 kr.

Alle sofaer fås til under 3.000,- uden fragt,  med undtagelse af sofa nr. 6. Grunden til, at den alligevel sneg sig med, er fordi der er gratis fragt på sofaer fra Bilka. Dog ser det ud til, at Bilka skal have 195 kr. hvis de skal bære den op (og det skal de!), og så sprænger den budget på max 4.000 kr. Så den er nok desværre ude af spillet. Umiddelbart ser fragt fra Ilva ud til at være 349 kr., fra Ikea 795 kr., og fra Idemøbler 500 kr.
Så er det bare at tage beslutningen! Hvad for én synes I jeg skal vælge? 

//Carinasss

ENGLISH: New Year's Eve is over and out and it's time for a new beginning. Did you enjoy the last party of the year?
While people are busy planning how to get of their couches and get fit, I am busy searcing for one. Although I love my FDB-babies they are just not enough for me comfort-wise. I have to find a cheap but good one to match a study-friendly budget. After researching the market I finally found these six couches on the picture above to choose from. Which you do you think I should pick?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar