søndag den 19. januar 2014

What's new?

Jeg har igen begået den synd at lade der gå 14 (okay, 16) dage, siden jeg har skrevet her sidst. Beklager! But what's new then? Jo, jeg har for det første endelig bestilt en sofa! Det blev ingen af bejlerne fra sidste indlæg, men i stedet denne skønhed:


Hvad siger I? Er han ikke smuk? Han ankommer d. 6. februar og jeg er mere end klar til at indlede et langt og (u)sundt forhold til ham! Han hedder Oslo, og selvom jeg ikke et typen der normalt deler, vil jeg gøre en undtagelse og informerer jer om, at han kan findes lige her. Jeps, han er fra Bilka. Men kærlighed opstår jo oftest når man mindst venter det, ikke? Og denne form for kærlighed tåler spildt øl og kagekrummer uden alt for mange økonomisk betingede ærgelsestårer, da jeg fik ham til den nette sum af 2099 kr.! ;-)

//Carina

ENGLISH: Again it has been 14 (okay 16) days since I posted anything here. I'm sorry! But what's new then? I finally ordered a sofa! Above you see a picture of him. Isn't he a beauty? He is arriving the 6th of Febuary and I am more than ready to commit a deep and meaningfull relasionship to him. He is called Oslo and even though I normally don't share my men, I'll make an exception and inform you that you can find him right here. And yes - he is from Bilka. But as you say: love will find you when you least expect it, right? And it only costed me 2099 DKK! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar