mandag den 24. februar 2014

My first order!

For en uges siden tog jeg for første gang nogensinde imod udfordringen at sy noget for en anden :-) Den anden var søde Sara fra mit studie, som godt kunne tænke sig en vest, der nærmest bare skulle være en lang habitjakke uden ærmer. Så det har jeg prøvet at lave! Det var dog noget af en udfordring, for jeg har aldrig prøvet at sy revers (den del af habitjakken der omgiver brystudskæringen - som andre sikkert bare vil kalde krave) og jeg har heller aldrig prøvet at sy foer i noget. Men det lykkedes nu meget godt af et første forsøg, hvis jeg selv skal sige det ;-)
Sara blev i hvert fald glad og så var det jo klart arbejdet værd! :-)






Hvad synes I? :-) Jeg kunne godt finde på at tage imod en bestilling en anden gang, og faktisk er jeg lidt på kommunikationsstadiet med en anden om et projekt hun godt kunne tænke sig, at jeg tog op.
Så hvis du går og tænker på et eller andet du gerne vil have lavet, så vær ikke bange for at kontakte mig. Det gælder også diverse tegne- eller maleprojekter! Det værste der kan ske, er at jeg må indrømme, at projektet er for svært eller for tidskrævende for mig. Men jeg tager for det meste gerne en udfordring op, så skriv evt. en mail eller en besked i kommentarfeltet, så finder vi ud af noget ;-)

// Carina Schmidt

ENGLISH: I've had my first order! A girl I study with asked me to make a kind of long suit without sleeves for her. So that is my interpretation of long suit without sleeves you can see on the pictures above ;-)
What do think?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar