mandag den 10. februar 2014

Done John

Jeg endte med at bruge størstedelen af min søndag i går på tidligere omtalte arbejdstegninger. De skal endda først afleveres d. 20. februar! Så er 2. semester startet godt :-)



Jeg har brugt siiiindsygt mange timer på dem - glemte endda helt at spise aftensmad! Men jeg er jo heller ikke så rutineret endnu ;-) det er en denimskjorte for og bag, hvis nogen var i tvivl..

God mandag derude! Min består af 2/3 kaffe og 1/3 dagdrømmeri om dyner, film og varm kakao..

//Carina Schmidt

ENGLISH: I ended up spending most of my sunday yesterday making working drawings. And guess what - I donøt have to hand them in until the 20th of Febuary. 2. semester is starting out well! :-)
I spend A LOT of hours making them - I even forgot eating dinner! It is a denim shirt front and back if anyone didn't get that.. ;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar