mandag den 17. februar 2014

Almost done!

Siden i onsdags har jeg haft tre migræneanfald og dagene er ligesom bare flydt lidt sammen. Jeg har bare sovet og ligget på sofaen, spist lidt, drukket vand og taget en masse smertestillende, sovet lidt mere - ladet nat blive til dag, og dag blive til nat. I mine klare øjeblikke har det eneste jeg har kunnet overskue faktisk været at være kreativ. Så i tråd med dette indlæg, er jeg stolt over endelig at kunne vise jer fremskridt med tiger-maleriet! :-)
Det er stadig ikke heeeelt færdig, men der er ikke mange timers arbejde tilbage nu!


Så noget godt kan der altså komme ud af at være syg. Hvad synes I? Jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg beholder det selv, eller sælger det. :-)

God mandag derude!

//Carina Schmidt

ENGLISH: Since Wednesday I have suffered from migraine. I haven't got much done other than sleeping and laying on my couch. Except from one thing: being creative! I have actually managed to work on my tiger painting mentioned here. So now it is almost done! What do you think? I can't figure out whether to sell it or keep it myself. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar