søndag den 9. februar 2014

Sunday feeling

Så blev det søndag igen, hva'? ;-) Søndag er virkelig på én gang både min yndlings- og hadedag. Det er som alting går lidt langsommere om søndagen og det er alt for nemt at blive opslugt af "søndagsstemningen" og bare lade dagen gå i tomgang. Men i dag vil jeg nok betegne søndagen som min yndlingsdag. :-) Jeg har nemlig ikke nogen specielle planer, og jeg kan derfor tillade mig at følge søndagens tempo, og ordne de få ting jeg skal have ordnet, præcis når det passer mig!
En af de "få ting jeg skal have ordnet" er at tegne en arbejdstegning i illustrator - og det befinder sig faktisk på listen over ting jeg godt gider! "Say what?" tænker du måske. Men jer der har fulgt bloggen et stykke tid, kan måske huske, at jeg har snakket lidt om arbejdstegninger før i indlægget her. Derfor vil jeg ikke kede jer med det én gang til, men i stedet vise jer et eksempel på en af dem jeg lavede i sidste uge :-)


Den er ikke heeelt færdig endnu, men giver alligevel et meget godt billede af, hvad det går ud på :-) Det er altså lige noget for sådan en perfektionist som mig at sidde og nørde med så noget!
Så nu tror jeg, at jeg vil lave en god kop kaffe og give mig til at tegne mine lektier ;-)

God søndag derude!

//Carina Schmidt

ENGLISH: We can't deny that Sunday has arrived again, can we? I have really mixed feeling about Sunday. Sometimes I hate it and other times it's my favorite day of the week. 
Today I would have to name Sunday my favorite day! I have absolutely no plans besides a few things I need to fix but I can do that exactly when I want to and in the order I feel like. One of the things I need to do is make a working drawing. You can see a picture of a working drawing I did in illustrator last week above. You can also see some working drawings I did in my post here (only in Danish, sorry)
Enjoy the Sunday everybody!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar