fredag den 21. marts 2014

Jumpsuit African style

I tråd med seneste indlæg (her) må jeg hellere vise jer resultatet af vores innovationsprojekt :-)
Det blev til et jumpsuit af viskose med dyre-inspireret print holdt i noget mere nordiske farver ;-) Den er også lavet rimlig loose fit i tråd med måden de afrikanske kvinder klæder sig på.



Modetegninger - scanneren åd desværre lidt af skyggerne


Arbejdstegninger for og bag




Og sidst men ikke mindst modephotos af jumpsuitet in action! Fotograf: dygtige Maria Skjødt Jakobsen. 

Er den ikke blevet fin? :-) Den kvikke læser har måske spottet at det er undertegnet der har leget "model"(rømmer sig). Glæder mig til at iklæde mig den til sommer sammen solbrune ben og lækre sandaler!
God weekend - min står i familiens tegn, når jeg i morgen får besøg af min far og hans skønne kæreste. Jubii!

//Carina Schmidt


ENGLISH: In my latest post I meantioned our innovation project so I better show you the result of our efforts - a jumpsuit! What do you think? Don't look at the "model" ;-) look at the clothes!
Enjoy the weekend - I know I will! My dad and his girlfriend are visiting me tomorrow which I look very much forward to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar