torsdag den 12. september 2013

From one thing to another

I sidste indlæg nævnte jeg som sidste stop på mit sommereventyr et højskoleophold. Meget har ændret sig siden da, for jeg er i stedet blevet optaget på designskolen TEKO i Herning, hvor jeg skal læse til designteknolog med specialet Fashion Design. Efter megen overvejelse besluttede jeg at takke ja til pladsen og droppe højskolen - så nu bor jeg faktisk i Herning! Bye, bye Copenhagen :-( (i hvert fald de næste to år!)

Jeg startede på skolen for halvanden uge siden, og det går super godt :-) Så ja, denne blog er nu en designstuderendes bekendelser - det håber jeg, at I vil tage godt imod ;-)

Vi er i gang med et projekt lige pt, hvor vi  i min gruppe bl.a. har om Alexander Wang. Han har udtalt i et interview, at når han designer noget, tænker han ofte på følelsen af at have en sweatshirt på, og hvordan man kan overfører den komfort til et helt andet outfit. Den udtalelse har vi taget meget bogstaveligt og købt en sweatshirt, som vi så har lavet fuldstændig om på, i tråd med hans design DNA. Se engang hvad det er blevet til:


Fedt at man kan starte med ét look, som ender med et fuldstændig andet! Jeg kommer til at elske at gå på den her skole :-)

God aften derude!

//(en glad og nu designstuderende) Carinasss

2 kommentarer: