lørdag den 14. september 2013

A designers Mecca

Hvor er det dog lækkert med weekend! Denne bliver for mit vedkommene tilbragt i Aalborg for at deltage i en indflytterfest, familiefødselsdag og besøge min dejlige mor.
Tidligere i dag var jeg lige et smut i Stof og Stil i City Syd for at samle lidt inspiration. Sådan en tur ender altid med at lokke dankortet op af pungen - de har jo så mange lækre ting! Normalt laver jeg selv mønster til de ting jeg syer, men kjolen på ginerne nedenfor var simpelthen så fin og simpel og meget lig noget jeg havde i tankerne, at jeg tænkte, at jeg næsten ikke kunne konstruere den bedre selv. Så den har jeg købt ind til at sy engang i næste uge! :-) Stolene nedenfor betrukket med pels er simpelthen også så fint lavet. Det kunne pynte på mine slidte spisestole.


What a dress!



That is what I want!

God weekend derude!
//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar