onsdag den 26. juni 2013

Taste of freedom

Jeg har nu haft sidste arbejdsdag i Sportmaster her på Nørrebro. Det er altid lidt med en blandet smag i munden - jeg har tilbragt mere tid i den butik det sidste halve år, end jeg har i min egen lejlighed, og lært nogle rigtig søde mennesker at kende. Dem kommer jeg til at savne! Men når det så er sagt, er det virkelig også lækkert at have fri nu! :-) Min roomie og jeg skal lige have en flytning overstået på fredag, men så er næste stop Roskilde Festival, derefter ferie i Tunesien med all-inclusive, sommerhus i Nordjylland og så højskole! Så jeg har officielt haft min sidste arbejdsdag i hele år 2013 - fantastisk!

Sådan en begivenhed skal fejres, så jeg tror den skal stå på afslapning, Go' morgen Danmark, kaffe og god morgenmad de næste par timer. Morgenmaden har jeg ikke taget mig sammen til at lave endnu, men det skal helt sikkert være noget i denne stil (total yndlingsmorgenmad). Selvom jeg ikke er madblogger og det ikke er mad min blog primært handler om, så slipper I nok ikke helt for et billede af mine madkreationer i ny og næ - det er nemlig også en af mine store pasioner ;-)


Laks, æg, ristet rugbrød og lidt rødløg og rød peber - ja tak!

God dag derude, jeg vil nu nyde smagen af frihed (happy face!!)

//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar