tirsdag den 4. juni 2013

Just do it!

Det er længe siden jeg sådan rigtig har været syg, men i sidste uge blev jeg godt nok lagt ned af en ondskabsfuld influenza! Jeg tror jeg fik sovet 15 timer i døgnet og set mindst lige så mange film. Men nu er jeg rask igen, og gud hvor er det rart, når man ikke har kunnet noget et stykke tid.
Man bliver også hurtigt sat tilbage i forhold til sin træning, både konditions-/styrke- og motivationsmæssigt, og som sportsekspedient og fitnessfreak irriterer det mig grænseløst! Men til motivationen har jeg heldigvis et par tegninger der kan hjælpe, som jeg lavede til en af føromtalte optagelsesprøver Så dem vil jeg da lige dele med jer ;-) Just do it, folkens!


Same girl - strong vs. fat

'

Den indre diskussion - usundt og hyggeligt vs. aktivt og sundt?

God fridag til alle andre der også har fri på grundlovsdag! Og husk nu også en skænke jeres fædre bare en lille tanke :-)

//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar