torsdag den 13. februar 2014

Girls with ink

Jeg elsker tatoveringer! Og jeg elsker kvinder med tatoveringer, så længe tatoveringerne er smagfulde og passer til vedkomnets stil og personlighed. Selv har jeg to - den ene har jeg vist jer før her, men den anden har I vidst aldrig set :-)


Den første tatovering jeg fik lavet- det er min plan at der skal bygges videre på den, bl.a. med blade på halvdelen af træet, når noget virkelig stort sker i mit liv! ;-)


Min kære fjer. Anden og bestemt ikke sidste tatovering jeg skal have!

Begge tatoveringer betyder meget for mig, og jeg er ret sikker på, at jeg aldrig nogensinde fortryder, at jeg har fået dem lavet :-) Beklager det sidste meget opstillede billede af mig, men det var rent faktisk det billede af nyere tid jeg havde, der viste fjeren bedst ;-) Ja og så kunne jeg jo også lige flashe, at jeg har jeg tabt mig 4 - næsten 5 - kg på lidt under en måned og er super stolt over min pludselige opstået viljestyrke og rygrad! Selvom det kun er en del af den forvandling, som jeg har tænkt mig min krop skal bankes igennem inden sommer. Det skal I nok komme til at høre lidt mere om ;-)

God torsdag!

//Carina Schmidt

ENGLISH: I love tattoos - and I love girls wearing them! Myself I got two tattoos. One of them (the feather) I have showed to you before here but the other one I don't remember having showed to you before. Both of them mean a lot to me and I'm pretty sure that I will never regret them!
Sorry about the very outgoing picture of me with the feather tattoo but it was actually the picture that was taken that showed the feather tattoo in the best way. And it also gave me a chance to flash to you all that i lost 9 - almost 10 - pounds! Although it is only one step in the right direction towards my dream body I am very proud of myself. I will post a little bit more about my progress later on ;-)

1 kommentar: