onsdag den 29. januar 2014

Black and white mind

Jeg har haft læseferie siden d. 21. januar, og det her er det absolut eneste konstruktive jeg har lavet: en kjole. Min eksamen ligger på fredag og er skriftlig, så det eneste jeg kan bruge det til i den forbindelse, er at tage den på den dag - haha.


Jeg har virkelig ikke været motiveret til at læse op til min eksamen, fordi hele det her semester simpelthen har hængt mig ud af halsen. Det kan de fleste studerende, som skal trækkes igennem et basisforløb, der (næsten) intet har med deres speciale at gøre, nok nikke genkendende til. 
Når fredagens eksamen så er overstået, kan jeg endelig se frem til at begynde på mit speciale på mandag, hvor vi starter ud med at have et forløb om illustrator. Der udover skal vi bl.a. have undervisning i design kommunikation, kollektion og kollektions konstruktion inden vi begynder på et forløb kaldet "Innovacionsproject". Jeg glæder mig!

God aften derude, jeg vil se om jeg kan få brugt min på at læse bare en lille smule op!

//Carinasss

ENGLISH: The last week I have been planning to study for my examine Friday morning, but all I have spent my time doing is designing and sewing this dress. I can't really use it to anything regarding to the examine except for wearing it that day - haha. So I guess I have to spend a little time studying tonight and tomorrow instead. 
It is just hard studying for something you don't find interesting. First semester hasn't had anything to do with what I'm going to study the rest of the time at this school. But monday second semester begins and I am going to study things like "design communication", "collection", "collection construction" and a project called "innovations project". I can't wait!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar