mandag den 14. oktober 2013

In action!

Her er lige lidt billeder af min nye buksedragt fra Outlet-messen sidste weekend samt puderne + tæppet - all in action!


 Buksedragt - Sisters Point (det plejer ellers godt nok ikke at være mit favoritmærke!)


Lækkert tæppe + puder fra BoConcept


Så fik I også lige set et par helkropsbilleder af bloggeren her ;-) Jeg ved hvad I tænker, og svaret er ja: jeg er ikke særlig høj.. Jeg hører til den kategori af mennesker, der er nødsaget til at have en skammel i sit køkken for at nå hylderne i de øverste skabe. Desværre. Men så er det jo heldigt, at det er design- og ikke modeldrømme jeg render rundt med! By the way er stuetæppet, der har sneget sig med på billedet, hjemmelavet. Det er sådan set bare en rest møbelstof, som jeg har syet sort kantebånt på - nemt og billigt!

God efterårsferie til de der har det! Selv vil jeg drage på arbejde, som jeg har valgt at bruge halvdelen af min ferie på, inden turen så går mod Aalborg onsdag aften (glæææder mig!)

//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar