søndag den 6. oktober 2013

Sweet dreams are made of cheese

Beklager min inaktivitet den sidste uge - jeg har været på introtur med Teko og haft besøg af min familie, så der har ikke været så meget blog-tid til overs, desværre! :-) Sidstnævnte lavede jeg en virkelig lækker kage til (se billede nedenfor, selvom det er lidt ringe mobilkvalitet).


Det er en brownie cheesecake med hindbærskum fra Hummingbird Bakery opskriftbogen. Den vagte stor glæde - og ikke mindst mæthedsfølelse - hos min søde familie :-) Senere i dag skal jeg til Outlet-Messe i Messecenter Herning med nogle søde veninder for at se om jeg kan finde nogle gode ting og sager til mit hjem - eller min garderobe. Efter det tager de med mig hjem og hjælper med at fortære resten af kagen, samt det andet mad jeg lavede i går :-)
Glæd jer til et indlæg om Outlet-Messen og hav en fantastisk søndag derude! Jeg ved ikke med resten af Danmark, men i Herning skinner solen sgu! Nyd det ;-)

//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar