onsdag den 11. december 2013

Fabric heaven

Beklager seneste mangel på opdateringer herinde - jeg er blevet fuldstændig overhalet af opgaveskrivning, arbejde, julegaver og indretning af min nye lejlighed!
Jeg lovede sidste gang, at dette indlæg ville handle lidt om de FDB stole jeg har ombetrukket. Så det løfte må jeg hellere (til dels) indfri ;-)
FDB stolene havde vi været så svineheldige at få fra en nabo der ellers ville have smidt dem ud. Jeg synes derfor I skal se lidt billeder fra den helt fantastiske møbeltekstilforretning vi var i. De har virkelig noget for en hver smag og til en hver lejlighed inden for boligtekstiler!





Butikken hedder Sambo Møbler og ligger i Vissenbjerg på Tommerupvej 1-3 lige på den anden side af Lillebælt på vej imod Fyn, og besøget er virkelig en oplevelse i sig selv. Jeg har aldrig set så meget stof placeret ét sted og på den måde i Danmark før. Det minder i højere grad om noget man ville opleve i Dubai eller Indien.
På sidste billede kan I se to smukke grå og gule ruller uldstof. Den grå valgte vi at betrække tre af stolene med, og den gule valgte vi til til at lave et par puder. Den fjerde stol betrak jeg med et flot næsten petroleumsblåt uldstof som minder lidt om den rulle på nederste billede. Jeg glæder mig til at vise jer det super flotte resultat! :-)

Jeg har også forrige weekend været en tur i Paris med min bedste veninde Sara, som jeg snakkede om her. Der var så flot og hyggeligt, og det var helt surrealistisk at se Eiffeltårnet i virkeligheden og slentre ned af Champs-Élysées badet i lyset fra den massive juleudsmykning. Mere om det efter jul, når jeg har fået samlet alle billeder!

God dag derude :-)
//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar